Savantgarde e ca Barça: mai mult decât un newsletter

Codruț Baciu (IQAds) mi-a luat un interviu în care am vorbit despre chimia și alchimia newsletterului Savantgarde.

Savantgarde e ca Barça: mai mult decât un newsletter

Codruț Baciu (IQAds) mi-a luat un interviu în care am vorbit despre chimia și alchimia newsletterului Savantgarde.

„Newsletterul Savantgarde are cinci rubrici: una principală (SciTech), trei complementare (Comunități Inteligente, Life&Style și Natură) și una specială (Espresso). Este trimis săptămânal de către Marius Cosmeanu către aproape 1000 de cititori. Unii spun că e cam lung, însă autorul newsletterului nu împărtășește această opinie. Pe lângă subiectele alese și scrise bine, Savantgarde mai are ceva special: este susținut de Combridge, companie românească parte din grupul Deutsche Telekom. Așadar vorbim de un produs media realizat alături de un partener care înțelege valoarea genului acesta de conținut.”, scrie Codruț în partea introductivă a interviului. Ce spun eu, puteți citi AICI.